tiistai 7. lokakuuta 2008

Tilda-käsitöitä

Viime viikkojen aikana olen saanut tehtyä joitakin Tilda-käsitöitä valmiiksi. Tässä kuvassa istuu Anna-enkeli, jonka tarvikkeet sain valmiista materiaalipakkauksesta. Ihana, vintage-enkeli, joita teen varmasti lisää .


I have done some Tilda-handworks. In this picture is angel called Anna. She in lovely, old-fashioned angel. I am sure that I would like to make these angels more.





Enkeli aiheinen taulu, joka on ommeltu etupistoilla ja väritetty sen jälkeen. Ihana malli. Taulun kehykset olen maalannut valkoisella Perinnemaalilla.





Jälleen enkeli-aiheinen taulu.





Tilda-ruusuja olen tehnyt monenvärisiä. Olen käyttänyt ruusuja somisteina mm. laukuissa ja verhojen pidikkeinä.

2 kommenttia:

Sooloilija kirjoitti...

Tosi paljon olet saanut aikaiseksi! Herttaisia enkeleitä, ja kaikki muutkin työt ihania. Terveisiä!

katrilli kirjoitti...

Olen koettanut ahertaa käsitöiden parissa kaikki vapaahetkeni. Joululahja valmistelut ovat myös käynnissä. Terveisiä myös teille !

T. katrilli