keskiviikko 17. syyskuuta 2008

Kuulumisia


Meillä on ollut useamman päivän ajan ongelmia Soneran nettiyhteyksien kanssa. On ihan oikeasti ärsyttänyt, kun en ole päässyt nettiin surffailemaan. Niin tärkeäksi osaksi elämää yhteydenpito netin välityksellä on tullut. Se kuuluu jokapäiväiseen elämään.
Viime päivien aikana olen ollut kipeämpänä; selkää jomottaa ja fibromyalgiakivut jylläävät ihan tosissaan. Jalan ruusu infektio on onneksi parantunut hyvin. Ei ole mukava istua eikä liikkua. Olen nukkunut hyvin, mutta silti väsyttää koko ajan. Onneksi mieliala on pysynyt hyvänä, se auttaa kestämään kipua paljon paremmin. Olen saanut paljon positiivista palautetta näyttelystäni ja se tuntuu todella hyvältä. Näyttelyssäni on ollut monenikäisiä kävijöitä, niin miehiä ja naisia. Koululais- ja päiväkotiryhmät ovat myös löytäneet tiensä taidehuoneelle.
Kodin remontti on edelleenkin vähän kesken. Remontti veroitti meidän voimavaroja niin kovasti, että nyt on pakko pitää vähän taukoa. Olen saanut vähitellen järjesteltyä huoneita remontin jäljiltä.
Kipuryhmänvetäjän koulutus alkaa marraskuun puolessa välissä Rovaniemellä ja sitä odotan kovasti.

1 kommentti:

Sooloilija kirjoitti...

Sama täällä, ensin olin lähes kaksi viikkoa ilman nettiä muuton ja siitä johtuvien ongelmien vuoksi ja sitten tuli vielä tämä Soneran 1-2 päivän paussi. Ärsyyntyminen on just se oikea sana kuvailemaan tunteita.
Mutta nyt taas pelaa.

Ymmärrän hyvin tuon uupumuksen remontinkin jälkeen. Silloin on pakko pitää paussia ja elää sekasotkunkin keskellä. Muutto verotti omia voimiani niin, että minäkin olen pitänyt paussia järjestelystä ja kaappien lopulliseen kuntoon saattamisessa.

Mutta koitetaan jaksaa, vaikka väsymys jyllääkin..