maanantai 18. elokuuta 2008

Ajatusten aamiainen ma 18.8.2008


Olen seurannut jonkin verran Pekingin Olympialaisia ja erityisesti uinteja. Ja sankarikseni on noussut sympaatinen Michael Phelps, joka ylsi uskomattomaan suoritukseen. Tänä aamuna Positiivareiden ajatusten aamiainen tarjosi Michaelin ajatuksen, joka niin sanotusti "kolahti" minuun.
Sanottua...
"Suurin juttu on se, ettei mikään ole mahdotonta. Moni sanoi minullekin, että kahdeksan kultaa on mahdotonta. Ei se vaadi kuin mielikuvitusta. Se on jotakin, mitä minä opin. Se on jotakin, joka auttoi minua täällä."
Lue myös Tom Lundbergin koskettava kolumni osoitteesta:

1 kommentti:

Sooloilija kirjoitti...

Meilläkin täällä fanitetaan uskomatonta Phelpsiä!

Hän elää onnellisten tähtien alla, mutta on kovan työn tehnyt menestyksensä eteen. Kukaan ei varmaan voi kuvitellakaan sitä määrää mitä hän kauhoo altaassa, yksinäisyydessään. Sille nostan hattua!

Olympialaiset ovat herkistäneet mieleni, monta kertaa. Muidenkin kuin suomalaisten onnistuessa. Phelpsin kohdalla olen seurannut hänen etenemistään ihan sydän syrjällään.

Mun suosikkiurheilija on mm. norjalainen keihäänheittäjä Andreas Thorkildsen (muutenkin kuin ulkoisten avujensa vuoksi, vaikka niitäkin on hänelle suotu!). Mutta keihäsmiehet ovat vasta tulossa areenalle!

Jatketaan kisojen seuraamista!