torstai 6. toukokuuta 2010

En ole teitä unohtanut....

Olen saanut useita kyselyjä siitä, että olenko lopettanut blogiini kirjoittamisen. En ole lopettanut enkä ole lopettamassa blogiani, olen ihan tietoisesti pitänyt taukoa blogimaailmasta ja miettinyt miten tätä kehittäisin. Täytyy myös tunnustaa, että facebook on vienyt paljon aikaa päivästäni. Eilen tein vihdoinkin päätöksen, että lopetan facebookissa pelaamisen. Jäin koukkuun muutamaan peliin siellä ja pelasin aamulla ensimmäisenä ja vielä illalla ennen nukkumaan menoa kävin kattomassa ovatko Farmilla kasvit jo valmiina tai lehmät lypsämättä :-) . Nyt pelaaminen on loppu!

Haluan vaihtaa blogini ilmettä ja uudistaa sivuani. Muutenkin blogini kaipaa päivitystä. Olen miettinyt myös jatkaisinko tässä blogissa pelkästään käsityöjutuilla ja perustaisin toisen blogin, jossa kirjoittaisin mm. kivusta, mielenterveysasioista ja vapaaehtoistyöstä Hyvän Mielen talolla. Mitä mieltä olette?

Kirjoittaminen on käsitöiden teon ohella tärkeä asia minulle ja haluan jatkaa nettipäiväkirjan pitoa. Haluan myös kirjoittaa vapaaehtoistyöstä ja siitä miten tärkeä asia siitä on minulle tullut. Haluan kirjoittaa myös enemmän ja yksityiskohtaisemmin vaihtoehtoisista hoidoista ja itseni kehittämisestä, kivusta ja kipuihmisen elämästä sekä mielenterveyskuntoutujana olemisesta. Itse ajattelen, että perustaisin oman blogin näille jälkimmäisille asioille, jotta blogissani vierailevat voisivat valita itseään kiinnostavat jutut ja blogini selkeytyisi.

Teen muutoksia blogiini vähitellen ja katsotaan miten ehdin olemaan tietokoneella. Olen hyvin usein niin väsynyt etten jaksa kirjoittaa, käyn vaan katsomassa sähköpostit ja facebookin viestit. Käyn viikottain Oulussa vapaaehtoistouhuissa ja kodin ja perheen hoitaminen vie oman aikansa.

Oikein mukavaa päivää teille kaikille!!!

1 kommentti:

Palaga kirjoitti...

Onnittelut ulospääsystä farmipeleistä! Minä olen yhä koukussa, mutta tuo sinun irrottautuminen sai minukin miettimään: entä jos minäkin!

Olisin hyvin kiinnostunut elämästäsi mielenterveyskuntoutujana ja kivun keskellä elävänä. Itsekkin olen vakavan masennuksen vuoksi eläkkeellä. Eilen istuin omaiset mielenterveystyön tukena hallituksen kokouksessa Joensuussaja siinä yhteydessä tuo Hyvänmielentalo jäi mieleeni. Niinpä kävin katsomassa tuon sinun linkkisi vertaistukeen. Ilmoittelehan jos perustat uuden blogin!